Recent Posts

Thursday, November 4, 2010

what to wear...

Jag och David firar 4 år som gifta med att gå på fransk restaurang! Vad ska jag ha på mej?

The sexy one
 The cute one
Båda klänningarna kommer från Goodwill, second hand affär. För dryga 50 lappen! Vilka kap eller hur!! 
Ps, ursäkta my appearance! Jag ser för jävlig ut

5 cute comments:

Ljung said...

hmm... fransk restaurang?
Då hade jag nog valt den söta klänningen med rosetten.
Skulle ni på hålligång ställe, då hade jag valt 'the sexy one'...

GRATTIS PÅ ER SÖTISAR!!
Ha så roligt
kram kram från mig!

Karin said...

svårt...båda är lika fina. Gullig med rosetten, hmm..ta den som du känner är rätt, som du är fin och romatisk och bekväm i. Ha så roligt och superromatiskt. Love you/

En mamma mitt i vardagen. said...

ja gillar den med rosetten =) såå fin! Grattis på er babes!

Bella said...

GRATTIS PÅ ER CUTIES!

Du har säkert redan gjort ditt val, men jag fastnade för den söta. Vilka kap du hittat! Ingen annan lär ha just dem då de är second hand - me like!

Fick du mitt meddelande på FB, med min förfrågan? :)

PUSS!

Jos said...

Åhh, blev helt kär i klänningen med rosetten! Sååå fin! Verkligen ett kap för det priset! :D

Grattis i mängder på er!

Kramar å pussar