Recent Posts

Friday, March 13, 2015

Brow babe

Jag, som ni vet, med min extrema beslutsångest har jag kläder liggandes som jag fortfarande funderar om jag ska behålla, månader efter jag köpt dom. (Jag vet, det är en sjukdom)
Nu hade jag packat på mej en del och var trött på den jävla högen, och begav mej igår till downtown, inte för en shoppingrunda, utan return runda. (Köpte självklart nya grejer som jag kommer fundera över i ett par månader haha)

När jag gick in till Macys kom jag på att jag velat ha en ögonbrynspenna hur länge som hellst. Jag gör aldrig något med brynen och tycker det är så snyggt med folk som gör det, och när jag ändå har ett rejält pack med bryn får man väl passa på.

En säljare för märket Benefit sa til mej att sätta mej på en stol så kunde hon göra vad hon tyckte vad bäst, det blev skitbra! Sedan lyckades hon övertala mej att köpa en eyeliner också. Och mascaran hon erbjöd var fantastik den med. Sedan använde hon en foundation på mej, och jag som aldrig anvädner foundation blev helt såld. Den var extremt bra och det syns inte alls att man har det! Men, en hade redan spenderat 60 dollar på ögonbryns kitet och eyeliner så jag kände att jag får spara det till nästa gång. Har jag levt 31 år utan Foundation klarar jag mej nog ett tag till!

Hur som hellst kände jag mej som en filmstjärna när jag gick därifrån. Och jag som tänkt gå till gymmet! Meh, en bra anledning att inte gå :D

Golden Hour on the way home.
Bron i dimma
Dimmig solnegång. Älskar när dimman liggen vid bron sådär!

3 cute comments:

Anonymous said...

wow..så himla urläckert..skitsnyggt. ny blev jag heltänd på det med!!...antar att det ksotar skjortan!!!!Du är otroligt vacker!!!

Anonymous said...

....och bilderna med!!!

Botchow said...

Mamma antar jag? Tack :D