Recent Posts

Tuesday, October 8, 2013

Im back!

Galet hur tiden går. Nu sitter jag här igen i min soffa. Solen strålar utanför och jag njuter av mitt morgonkaffe medan jag tittta igenom bloggar. Fan va bloggar jag har att läsa nu. Har inte läst bloggar sedan Juni, så jag har massa att ta igen. Jag behöver ju inte läsa igenom allas somrar, jag vet detta, men nyfikenheten tar mej. Man bläddrar bakåt och bakåt och tänker, "nae, jag måste bara läsa detta inlägget också."
Jag är sådan. Jag intresserar mej väldigt mycket för andras liv. Jag gillar att höra om vad folk har för sej. Tror det är det som gör mej till en bra lyssnare också. Jag pratar hellst inte om mej själv utan gillar att lyssna och ställa frågor. Om någon däremot visar intresse och frågar mej, ja då tjötar jag på, men bara om jag får "the green light" att berätta om mej själv.

Ialalfall, hur kom jag in på detta nu kan man undra. Idag har jag massa att göra igen. Vi måste köpa skrivare, hämta våran post hos Nathalie, åka till DMV (Department of motor vehicles) för att förnya registrationen vad det nu heter på svenska. DMV är förresten HELL on earth. Om man gnäller på försäkringskassan kan jag lova att det är paradiset jämför med DMV. Men jag ska berätta mer om detta i ett annat inlägg.

Utöver detta måste vi posta lite checkar och hämta Flumisens glasögon som luggit och dammat i affären sedan Juni i år. Dom hann aldrig bli klara innan avresan till Europa.

Bjuder på en fin bild på mej och en av mina finaste vänner någon dag innan farvälet. Milli! 

1 cute comments:

mamy said...

aww..välkommen hemm.jag viste ni skulle älska san fran igen....det är ju er stad...lycka till <3