Recent Posts

Sunday, October 20, 2013

Ett tecken?

Ni som känner mej eller har sett genom facebook, har väl kanske hängt med med att jag är väldigt anti Israel av olika anledningar som jag inte tänker gå in på just nu, men hey, en dag kommer det. Då ska jag berätta allt jag vet!
Jag tycker det är viktigt att folk vet om vad som pågår i dena frågan eftersom den kan leda till ett 3e värdskrig och det är viktigt att veta vilken sida man står på.

Hursomhellst så är detta från Puerto Rico i julas. Vi hade precis kommit fram till Old San Juan till lägenheten vi hyrde, gick till balkongen och öppnade den, vaad ser vi på andra sidan gatan? Om inte en Israelisk flagga av allt haha. David sa att Israel förföljer honom :) Detta är nära efter Israel-Palesina konflikten i November förra året.

1 cute comments:

mamy said...

..och nu slog alla dövörat till..hahaha...eller hur!