Recent Posts

Wednesday, May 15, 2013

III

I slutet av Mars så fick jag äntligen beställt hem min fina underbara braiga CANON MARK III kamera!
Jag har dreglat efter denna ett bra tag, och även dess föregångare mark II. Man kan praktiskt taget fota vartsom hellst, i vilket ljus som hellst med denna galning. Man kan även filma med den, alltså, riktigt "Hollywood" kvalite film snackar vi :) 

Iallafall, sås fort jag fick den och tog jag genast lite prov foton och blev helt såld! Jag kände mej genast mkt lugnare inför bröllopet jag hade veckan efter. 

Visst, en jäkligt stor investering, men vill man bli något så får man jobba hårt och investera i det också!


 De 3 sista bilderna är det jättemörkt, I bilen var det praktiskt taget svart! Och jag kan ha ett såpass högt ISO (utan att det blir dålig kvalite och grynigt) så att slutartiden kan vara "snabb" nog att inte bli suddig! Perfekt! Imponerad!!














1 cute comments:

mamy said...

aww..fantastiska bilder,,,har ju sett och testat kameran vid detta laget. John säger att du behöver en macro lins..hehe!...det kan behövas vid barn bilder..ta nära på ansiktet..typ! pussikram