Recent Posts

Tuesday, May 14, 2013

Maj luktar Baj

Moget, ja vet. Suck. Det går la sådär med bloggen tycker jag. Nu har jag så mycket att blogga och berätta att jag inte orkar haha. Tror att det handlar mycket om att man inte får någon respons heller, HINT HINT!!
jag listar en lista med saker som hänt.

Januari
  1. Var nere i L.A med Saris
Februari
  1. Hade två fotosessioner, en cultural care familj och en stam kund :)
  2. Saris kom och hälsade på
Mars
  1. Hade Ytterligare en fotosession, och bokade ett bröllop för April.
  2. David blev uppsagt från LucasFilm. 
  3. Vi var nere i L.A
  4. Blev stoppade för fortkörning för första gången.
  5. Var i Vegas för en fotograf konvention och representerade mitt eget företag! :)
April
  1. Firade Nathalie 25 år
  2. Fotade ett bröllop, Ett porträtt session, En 6 månaders bäbis, och en gravidsession.
  3. Grillade på taket
  4. Saris kom och hälsade på och hoppade från ett plan.
  5. Drack goda drinkar på Smugglers Cove.
Maj
  1. Firade 7 år tillsammans med min älskade
  2. Vart nere i L.A i nästan en vecka.
Det är typ allt jag minns hittils. Vet ju att det hänt mer, men det är iallafall de stora händelserna!
Här kommer lite fina kvällsbilder på min fina stad!






1 cute comments:

mamy said...

Nu tänkte jag börja läsa igen eftersom du skriver igen i din blogg..kul!!!