Recent Posts

Friday, January 25, 2013

Trois

Nej, detta ord uttalas inte Trojs.
Tr (Skånskt R) -o-a. TROA! (Bettoning på A:et)

Hursom hellst.
Tre alternativ, av en bild, min lilla mammis fotat en kall vinterdag. Redigerad av mej.
Fina lilla Kungälv. Eller jävla tråk hålan som det blev kallat många gånger av ilska. Men Fina lilla Kungälv är bättre. Jag har kommit till ro med min hemstad. There dwells Karin, Daughter of Barbro. And my kin. Society of Vindaloo.
Hmm ja, överdos av Tolkien där ja. Middleearth rules.

Fredags kväll. Jää.



Vilken är eran favorit? Gillar den orangea, den ser ut som den är målad med pastell... men de andra två passa bättre in på årstiden. Ser kalla och spöklika ut. Svårt.

1 cute comments:

Anonymous said...

åh, jag måste göra dessa som covers!!Underbara bilder. Jag gillar alla 3 på olika sätt. Men är ju väldigt svag för b/w... <3Puss mams