Recent Posts

Thursday, January 10, 2013

Men sööööööööt

Det lyser av min frånvaro här på bloggen. Har haft så mycket innan jul och sen var bortrest och sen haft min Saris här och sen har saris haft mej i L.A och det är först nu jag har tid!
Iallafall... tittade runt på lite bloggar som jag följer och såg denna extremt vackra ungen på länken här nedan Hon är så otroligt vacker ju!!! Galet!!  Speciellt sista bilden. Gaah!

http://reveriemine.com/a-new-year-flourish/

Fotografen är så äckligt duktig också. Lustigt nog heter hennes företag Work of heart Photography. Typsikt. Men hennes stil älskar jag. Om jag kan bli hälften så duktig som hon är blir jag nöjd :)

Gott nytt år förresten. 2013 är här. Detta ska bli mitt år!!!!

Min Fina Greta är en riktigt sötnos hon med. Pojkarna får se upp för den blicken :-) 

3 cute comments:

Linda said...

Vilken sötis!

Ljung said...

Precis!! En riktig sötnos!!!

//kram moster

Anonymous said...

Fina bilder som du också kan fota johanna. Ärligt talat, du kan ju!!Vackert barn men du kan oxå fota vackra barn..gör detta till ditt år att bli etablerad!!Puss!Mamma