Recent Posts

Thursday, January 17, 2013

Row

Rensar foton på datan igen...nåväl, dom få jag har kvar efter min extärna hårddisk åkte i golvet och alla bilder är borta sedan julen 2010. Förutom om man är rik. Då minsann får man lov att få sina minnen tillbaka. Men inte om man inte har pengar. Man ska väl inte behöva spendera en hel jävla fitt förmögenhet för att få tillbaka sina minnen?!?!? HELVETES JÄVLA FAN!!!

Jag är lite arg, men detta sms:et från min 50 åriga Filippinn-Hawaiianska kollega på The Heritage fick mej att le. Jag gjorde en lista till henne med vanliga svenska ord. Hon älskar mat och äter jämt och ständigt så jag slängde in lite mat ord, och sedan de sedvanliga svärorden, det är ju dom som är roligast.




1 cute comments:

Anonymous said...

hahahahaha...så himla roligt och gulligt!!! /Mams