Recent Posts

Wednesday, February 1, 2012

Morrn

Gooood Morgon på er alla svenskar som läsers min blogg. Alla ni 5. Hoppas ni sovit gott, eller haft en bra dag iallafall, klockan e ju snart 18 hos er, och enligt den lilla väderikonen på min laptop är det -3 och snö. Åhhh vad jag längtar efter snö. Måste verkligen komma iväg till Lake Tahoe och leka i snön lite. Vet inte när bara... plus att det är så löjligt dyrt!! Vi har tagit en stor funderarae på att åka ner till L.A igen... jag vet. Vi älskar L.A, det är så skönt att bara hänga där. Men vi funderar att åka ner...tamtaaaaa- över Oscars helgen!
Det har ju alltid varit en dröm för mej att vara där i Oscars tider, och nu när jag var där i helgas ringde jag och gnydde till David att jag ville roadtrippa ner hit med honom.

Iallafall.... Idag ska jag iväg till Julies kontor. Jag är där 1x veckan nu vilket är bra! Får lära och se mkt! Just nu håller jag på att gå igenom och summera kvitton till henes skattedeklaration. Haha, vilket skämt, jag sitter och gör matte syssla. Undrar hur mkt det är som är felräknat hehe.

Här har ni en fräsh morgonbild på mej och min nya favoritkopp!
 Förresten, det är första Februari idag. FÖRSTA!! Galet...

1 cute comments:

Karin said...

jag tror det är fler än fem som läser men folk orkar inte kommentera. bara jag och Gaby ibland. Vilka som läser ser du i statistiken. Bra ide' det där med Oscarsgalan, ta mycket kort!
Hoppas vi kan höras denna vecka annars får du ha en bra helg/puss