Recent Posts

Friday, February 24, 2012

9

9 röster so far. Och Piece Of heart i ledningen. Igår när jag kollade var Joleme i ledningen. Om det slutar för jämt vet jag itne vad jag ska göra haha. Ibland önskar jag att någon annan gjorde beslut för mej. Jag har sån jääääävla beslutsångest. Tänk då när jag ska välja var t vi ska bo, vilket hus vi ska köpa... vilket namn vi ska döpa våran unge. Gaaah, vill inte tänka på att nånsin göra dom besluten haha.

STORT tack till er som röstat, och för era kommentarer, gillar Sarisens Piece of heArt ide, något att tänka på. Men era kommentarer hjälper definitivt!
Det där med att köra dubbelt har kommit upp förut, men tror det blir för långt...
Men jag behöver fler röster! Ni vet vilka ni är... muhahaha... Röstningen är öppen till nästa Tisdag, eller kanske Onsdag. Men skulle behöva bestämma mej på Tisdag... målet är att köpa en domän, registrera företag, och beställa vykort innan Fredag nästa vecka. Ni kan även fråga andra personer också, om vad dom tycker, be dom gå in och rösta!! Klicka här för orginal inlägget

Nu åker vi till Los Angeles över helgen för att göra någonting som jag alltid velat göra - det är ju OSCARSGALAN på Söndag, så förhopnningsvis så får jag se skymten av nåååågra kändinsar för en gångs skull!!
Vi bor ju typ ett stenkast från där galan hålls, åh gud vad spännande!!!!! (Bästa hade ju varit om drömmen man hade när man var liten kom i uppfyllelse- om att vara en filmstjärna och verkligen gå på själva röda mattan hehe) Men så många andra drömmar i mitt liv har slagit in så jag behöver inte bli filmstjärna längre haha. Jag har "made my piece" med att vara en ganska så alldaglig person, men det är klart att drömmen finns kvar, jag skulle älska att vara med i en film!!

Men iallafall, L.A i helgen, och när ni kollar på röda mattan kan ni tänka er att där nånstans i omgivningsrna lurar jag med mitt långa obejktiv!! Hey, ni kanske t.om ser mej hihi... Men jag kommer uppdatera i bloggen "live" om vad som händer hihihi.

Här är ett smakprov på mina acting skills. 
En  parodi film jag och Camilla gjorde till en smått galen vän.

1 cute comments:

Karin said...

ååhh..är det denna helgen, vad spännande. Lycka till och ha det skitkul och njut!!!
var ser du kommentarerna till röstningen?puss o kram