Recent Posts

Monday, May 11, 2009

Talentless bloggers

What is happening in Sweden?
All of a sudden, all these "Paris Hilton wannabees" who are blogging about the most boring stuff are "famous" in Sweden. Who is this freakin Blondin Bella for example? Kenza? And so on, and on.
They have hundreds of thousands who reads their blog. Thats insane!! Why??
"After my cigarett and coffee, i went shopping with some friends..."
Ehhhh, ok. Fun. interesting. Thank you for enlightning me. And becuse they write this, They get to be in "vecko revyn" "aftonbladet" and even on Tv!!

There is one blog that i read, her name is Egoina. She's a good writer. Funny! But the others...man... what crap! Im not judging them as persons (or maybe a little bit) cause i dont know them , but seriously, they should find another way of earning money.

Kissies::: Boo

2 cute comments:

Bullen said...

Jag finner heller ingen inspiration i just deras bloggar, men det för de 100 000 småflickorna runt om i Sverige. Det fanns ett intresse tydligen. Och det hela handlar om PR.

De som är värda att läsa är vimmelmamman tex, hon skriver om sin cancer. Fattigbloggen där hon valde att leva på socialbidrag.

Vi har alltid varit intresserade av hur andra lever, och idag är trenden bloggar som ger oss den informationen.

Inte lika mycket skavller på hårsalongen längre ;)

Oooo, jag längtar väldigt mycket till en pedikyr. På post street :)

Ses så snart. Nedräkning. 29 dagar kvaaaar!

Anonymous said...

Bara du lovar att titta in och läsa min emellanåt =) Jag skall försöka hålla mig från mode och sånt. Vore mest pinsamt för min del att skriva om något jag inte kan ett piss om, mode är ju inte som du vet riktigt min grej :S