Recent Posts

Friday, May 29, 2009

Life without drugs

Now that i live like an heremit in the desert of Sahara, like the jungleman in Gambia, like like poor vietnameese in the ricefields or the lonely eskimo up in alaska, i got some distance to this whole internet thing. Its been like getting clean of a drug or somethin'.
I've been getting the shakes, the chills. Gotten rage attacks on David trying to bite him.
I've become really dangerous.

And man, i just realized i just miss-spelled "Fabulous" in my header. "Fabolous"? How embarrasing. And why hanv't anyone told me???

Fuck you. Fuck you all.

3 cute comments:

Gabi said...

Naaa..Ingen annan har noterat det heller, så ingen skada skedd.

Lilla vän, jag tror detta kan vara nyttigt. Det är lätt att bli beroende av internet. Är det inte lite skönt ändå, hur mycket tid får du över nu..?

För en stund, slå mig inte. Snart är det fixat igen. Jag kommer nu om mindre än 2 veckor! Då drar jag med dig ut och iväg på äventyr. Vi ska göra så mycket skoj, redo med listan?

Tänker ta med mig joggingskorna, haha. Crissy fields, tänk dig långa powerwalks med avslut på jamba juice. Solen gör våra armar gyllenbruna, rumpan värker, golden gate bron förskönar utsikten. Im in love. Jag är snart tilbaka.

Vill du ha något från Sverige?

Puss!

sarah said...

Piiiinsamt är det, riktigt piiiinsamt. Tänk på alla som nu tycker du är lite korkad...Nu kan du ju inte visa dig in public igen...hehehe ;-)Förresten,vad betyder "hanv"t"?

Botchow said...

Men ahhh, mark oooord!!! Tssssssss