Recent Posts

Tuesday, March 3, 2009

Anyone?

Heck.
Is there even anybody except my mama and Helena who's actually reading my blog?

Comment for gods sake peeps, comment!



5 cute comments:

Karin said...

vem kan låta bli att läsa....?!
inte jag iallafall..:-)

En mamma mitt i vardagen. said...

Neps av kommentarena att döma, så nej...;-) du får stå ut med oss...fast de kan ju vara så att det är icke skrivkunniga som läser..frågan då är bara hur de kan läsa??

Anonymous said...

Jag läser också alla dina inlägg pannisen! Jag har bara inte lagt in kommentarer! Men jag tycker ialla fall att det e jätte roligt att läsa! Du skriver så bra ju! kramis milli

Anonymous said...

Jag kommenterar ju :)!

Kände likadant ibörjan, men man vänjer sig.

Läser varje inlägg, och ler glatt. Underbart att få det uppdaterat till bloggen.

Juli är det. Puss!

Anonymous said...

Hej! Jag har börjat läsa din blogg av en slump. Skall flytta till the Bay Area i sommar, och när jag läste olika bloggar så hamnade jag på din av en tillfällighet! Du är verkligen en duktig fotograf! Keep up! //Ronja