Recent Posts

Tuesday, November 19, 2013

Schu

Sju vackra år har gått sedan jag gifte mej på toppen av berget.

SJU ÅR!!

Det förblir en av de finate dagarna i mitt liv! Önskar att fler var där och upplevde och delade den dagen med mej, men huvudsaken var att jag var glad och att det var en underbar dag. Och jag hade 2 representater från Sverige, Saris och Rosi! Det värmde så att dom kom! Vad skulle jag gjort utan Saris som tog mej ner till altaret liksom?! Och det var på något sätt passande, vi tre som rest till så många ställen och upplevt många fantastiska platser ihop samlades där på berget på min dag!

Jag går och drömmer om att göra det igen och bjuda in alla vi känner, från jordens alla hörn! Kan ni tänka er vilket bröllop det skulle bli! Om alla kom då såklart. Hur vi än gör det, så är det någon som kommer få spendera pengar på flyg och hotell... Så då tappar man ju en del folk! Men börja spara till drömbrölloppet NU gott folk! Kan hända att det blir i Frankrike...Eller i Grekland! :D Ni får faktikst inte missa det ytterligare en gång!
Åhh, önskar jag vore rik, då skulle jag bjuda alla på flyg och hotell! Utan tvekan!
Jag har redan en pinterest board om mitt framtida bröllop så jag samlar på mej ideer och tankar tills den dagen Flumisen friar igen, för jag har sagt att ska vi göra det igen, får han fria igen! :) Vi firar ju snart 10 år, kanske skulle vara roligt att tajmat till det... :)

Hursomhellst, på våran dag så jobbade david på dagen, sedan gick vi till en av de bästa restaurangerna i San Francisco - Kokkarri! 
Alltså, det är galet gott! En jättemysig, fin och lyxig grekisk restaurang.
Vi var där på bröllopsdagen förra året också, och tyckte att det var passande att gå tillbaka dit på dagen igen eftersom vi hade grekisk mat på brölloppet också! Det får nog bli en tradition :)

Älskar dej min fantastiska fina man som jag får dela mitt liv med!



1 cute comments:

mamy said...

aww..ni är så fina och jag är så stolt över er båda. Tusen Grattis igen <3<3<3..ni är så fina ihop. Vad kul om det blir till 10 års dagen, då har man nåt att se fram emot...börja planera kanske..haha!!!