Recent Posts

Friday, November 22, 2013

Regn och shopping

Igår regnade det som en galning! Har inte sett regn sedan Sverige och innan dess var det på regn perioden som var en riktig mes i år, i Mars. Då passar lite shopping bra.
Macys hade "One day sale" vilket dom rear på rean, plus att jag har kuponger eftersom jag är medlem, så då får jag ytterligare 20%. Så, de flesta kläder är 50% rea, One day sale ytterligare 40%, plus att jag har min kupong på 20%. Förstår inte riktigt hur dom har förtjänst på detta men jag är glad iallafall.
Massa bra kläder som man inte har råd med annars, från finare och bättre märken där kläderna inte går sönder i tvätten efter 5 gånger.

Det är typ enda gångerna på året som jag shoppar, så jag är väl ändå förtjänt av det :)

Det blev ett par snyyga brallor i plommon färg från Maison Jules
En snygg blå tunika även den från Maison Jules. Älskar spets detaljerna!
En fin vit "gudinne" lik sommarklänning
En plommon färgad skjortliknande grejsimojs från American Rag.
Och det jag var ute efter i första hand - Pyjamas bralls!

1 cute comments:

mamy said...

wooow...gillar den plommonfärgade överdelen!!! vilka fina fynd!!!!woow!