Recent Posts

Monday, October 3, 2011

Tid

Det känns inte som jag har tid med nånting längre, och det är redan OKTOBER!!
Först var Annie här, sedan direkt efter redigerade jag klart bröllop, graviditet bilder, sedan var det heltid på Receptionist jobbet i ett par veckor. Sedan hade jag ett par dagar som gick åt till att greja kalrt förlovnings bilderna.

När jag väl trodde att jag hade massa tid över ville Fotografen Julie att jag skulle jobba på hennes kontor i ett par dagar, sedan vips är jag tillbaka på The Heritage idag och imorrn... Jag har hur många bröllop som hellst jag vill redigera klart. Det är inga viktiga dock, det är bröllop sedan i April som jag assisterat på. Paren väntar som tur är inte på de bilderna, utan de är till för min portfolio och blogg! Men de flesta bröllopen har jag inte ens hunnit kollat på! Och jag är ju nyfiken! Har ju varit på så himla många fina detta året!
Och i Lördags var det dags för ännu ett bröllop  med Kate. De hade hyrt ett speciellt Salsaband från L.A som var otroligt duktiga! Åh vad jag bara ville upp och dansa!! Jag måste verkligen försöka få iväg Flumis till en klass! Jag vet att han har det i sej! Salsa alltså. Det är bara inte hans grej...

Iallafall, nu ska jag laga middag till sötnos!


0 cute comments: