Recent Posts

Friday, January 21, 2011

I love you, sun

Året här i SF har börjat BRA...det har varit soligt var dag utom 2, och nu har värmen kommit också! Så jag har faktikst tänk att åka till en park och lägga mej i gröngräset och läsa min foto bok! Lite skillnad från de dära 20 minus jag upplevde för bara nån vecka sen!
Jag måste iväg och göra pedikyr nån dag också...nu när sandalerna åkt fram! Sist jag pedikyrerade mej var ju fasen när Bellan var här i Augusti!!
Sen ikväll ska jag till Baykids och redigera film. Tänkte cykla dit vid 4 för då går solen ändå ner om en timme. 
Åh...du goa sol. Tack att du finns!! Aj Löv yo! 
 Bild by me

1 cute comments:

Ljung said...

Jag är inte alls sotis... nääää ... hur kan du tro nåt sånt??? haha...

Du din lilla skitunge som bor där!!! haha

kram på dig
moster!!