Recent Posts

Wednesday, December 8, 2010

Vafan

Fick ett mejl av papa där det stog endast ett ord. 
UGNSPANNKAKA.

Vafalls undrade jag. Konfunderad som fan. 
Kollade på resten av mejlet, vilket var mitt förra inlägg om ugnspankakan och ursäken över svar felet om granen.
"Jaaa, jag vet att jag skrev KLANEN istället för GRANEN i förra inlägget. 

Iallafall. En grej slog mej igår. Ungspankaka. UNGSPANKAKA!! Jag tror inte jag ätit ungspankaka på...10 år eller något. Hade glömt av att det existerade!!
Så det är med på min "att äta" lista när jag kommer till Sverige. Mamma gör jättegod ungspankak jue!!!"

Det visar sej att genom hela jävla inlägget skriver jag Ungspankaka.
Inte en endaste gång stavar jag rätt.
Hur mer fel kan de bli undrar jag?

What an idiot.

1 cute comments:

Bella said...

Men sen var det ju tio år sedan du åt det och troligen skrev det. Man kan inte veta allt. Klockren far du har som endast skriver ett ord. Haha. Pik :)