Recent Posts

Friday, December 10, 2010

Behind the scenes

I Måndags i skolan gick folk lösa över att fota mej. 
Det började med att en tjej ville ty ett kort på mej. Sedan kollade hon på fotot...och sa "wow, du blir verkligen jättebra på bild" Sedan fortsatte hon och ville ta mer och mer, vi kom mer och mer in i hela grejen. 
Andra klasskamrater kom och fotade bakom henne också och sa hela tiden "woooow" när det kollade på displayen! Tillslut slogs de nästan om vem som skulle använda mej. En annan man kom in och frågade när Aneta var klar med mej.... till och med lärare gick lös över att fota mej. "You are a really good model! and hey...dont ever cut your hair" sa han haha (Får jag ett A nu??)

I slutet av dagen hade 4 st fotat mej, så nu har jag massa bilder! 
Iallafall, fick jag lite blodad tand över det hela! De tyckte att jag borde signa upp på Model Mayhem och bli model. Nu går ju inte det eftersom jag inte har "The body", och kommer aldrig få, "The Body", men jag gillade att stå framför kameran för en gångs skull! 
I början var jag blyg och fnittrig, men hey, alla är vi oskulder nån gång! Detta var verkligen en ego boost!

1 cute comments:

Ljung said...

hehe.. om det är några som älskar att bli fotade så är det väl du och david!!
Det fick vi ju se i somras med egna ögon! hehe

Du blev skitbra på korten, jag är inte förvånad!

kram på dig och välkommen till ett kallt sverige!