Recent Posts

Wednesday, December 8, 2010

Snart...

...Åker jag!!
Är så glad och excited! Klapparna är inhandlade och håret är klippt. Nu ska det bara färgas också. Tvätten tvätta jag idag.

Veckan ser fullspäckad ut. Imorrn ska jag till Stephanie och ha jul bak, kvällen intervjuar jag en familj, droppar av välkomstpaket till 2 Au Pairer som kommer när jag är bortrest...sedan tar jag kort på Fluffo till min slutportfolio i foto klassen.
Fredag ska jag på Julfest med mitt receptionist jobb, hämta Sofian och ge henne klappen, sedan hälsa gäster välkomna på Glögg kväll med Secret Santa hos oss. 
Lördag skulle jag egentligen vart me och lussat på IKEA men jag mejlade presis och avstog, det blir för mkt, behöver även vila upp mej inför Lucasfilms julfest på kvällen!
Söndagen blir det att inhadla det sista, packa, Mysa me Fluffo en sista gång på en heeel vecka!! Usch...gillar inte att vara ifrån min Fluff... 

Sen...Måndagen kommer... And Im on my way!

Så, emellan allt detta ska det nämnas att jag har en hel del saker att fixa...måste slå in paket, fixa _____ till _____, bränna skivor, försöka redigera klart våran Mexico film, redigera klart bröllopet jag håller på med. Ringa Rosin... är det allt? Dyker säkerlige upp något mer som ska göras.

Puss // Boon

2 cute comments:

Bella said...

Åååå, jag blir så glad av att läsa detta! Känner med dig, som när jag får åka till San Francisco. Man bara går på moln.

Du har mycket att göra, men julfest efter julfest, det är ju roliga saker! Lycka till med allt.

VÄLKOMMEN HEEEEEEEEEEEEEEM! Igen, jag och Alex kommer stå på scen på Liseberg och spana efter dig helgen 18-19. Jag hoppas du kan komma dit en sväng och gå på lite julmarknad med oss. Kramkalas!

Botchow said...

Ar du bara har den 18e och 19e? Den 19e kommer David pa em sa den dagen ar vi nog bara hemma... den 18e pa kvallen ska vi ev. ut pa ett stalle i Stenungsund av alla stallen hihi. De spelar hyfsat bra musi, MEN eftersom mina vanner ar buggare, ar det ofta ett live band som spelar typ....hip-dansabandsmusik ocksa... hahaha...

OM det ar okej med er, sa kanske ni kan komma upp till Kungalv pa morronen den 19e? sa kan vi ta en fika dar? Da far vi traffats iaf? Vad ar ditt nr? Jag ringer nar jag kommer hem!
Puss!!