Recent Posts

Thursday, December 9, 2010

Helvettte

Jag, som ALDRIG är sjuk, har lyckats bli sjuk NU!
Fan, det är ju det sista jag har tid med. Men det blir bra. Jag blir frisk innan jag åker.
Men nu sitter jag här och snörvlar i soffan med huvudvärk och väntar på att Fluffo ska ge mej Lins soppan jag lagade igår. Väntar även på att vräka i mej Lussebullarna och pepparkakorna jag och finaste Steph bakade idag! Värsta gött.

Flumis, take care of me now!!
(Bästa me att va sjuk, då blir man minsann uppassad muhaha)





1 cute comments:

Karin said...

Hoppas du hinner bli frisk.
Krya på dig.

Tänk på att det fortfarande är tvätta händer som gäller. Jag tvättar alltid mina händer, när jag kommer utifrån.
När jag tränar, spritar jag händerna hela tiden, och tar inte i ansiktet.
Då minskar riken radikalt att bli sjuk.

Mamma sa att hon bjudit in Chriter och ingela, plus niklas och hans tjej, en kväll når du hat kommit. Får se när det blir...det var ju ett antal år sen du träffade dom.

Ska bli sååå kul att äntligen få träffa dig, och ta i dig, efter snart 1½¨år.
Hoppas på en mysig kort tid, ihop med dig och min kära svärson/ snaaaart...om 3 dagar....puss/mamma