Recent Posts

Friday, May 14, 2010

Sofian

Förlåt för den sega uppdateringen... har inte haft nån lust alls och det är ändå ingen som bryr sej längre (förutom Klarisen som tydligen söker nya inlägg varje dag hihi)

Igår satt jag barnvakt åt sofia på kvällen för första gången. Jag lagade middag åt henne, vi lekte "house" där jag var pappa George. Sedan var det nattning. Så himla mysigt! Hon är lika go och snäll som vanligt.



7 cute comments:

Bellis said...

Heey, STOR hon blivit! Hälsa henne från mig nästa gång ;)

Klart vi alla bryr oss Yoyoooo, det blir lätt att man läser dina inlägg på emailen där de visas, storler och hjärtat värms, tänker på dig hela dagen, och sedan inte alltid kommenterar.

Jag har tappat mitt bloggande, men det är bara roligt när man känner för att medla något.

Väntar in Alex och Malin( hennes klasskamrat) för en Fredagskväll ihop. Ska bjuda på vin, men just nu dricker jag öl, som jag inte gjort på Mycket länge. Midsommar vid Clear Lake dyker upp som känsla! Grrrrr. Alalalalalalala. ;)

Gosh, i miss you girl. Det ser mörkt ut i sommar, att komma över. Alex kommer i September först, för mig beror det på utb..Svider när jag tänker på att det kanske inte blir av. Hjärtat brister bit för bit.

Säljer barnvagnar nu som är mitt nya jobb! Får ge mycket tips och återberätta min tid när jag själv tog hand om små.

Älskar din stad och känner mig riktgt hemma här. Men imorn far jag hem igen, Morfar ska begravas. Det var förra veckan som jag och syrran precis hann ner i tid och säga farväl. Timmen efter vi gått lämnade han oss. Hela ens vardag vänds upp och ner, och tiden står stilla. Det var väntat, hans stund var kommen, men det är ändå svårt att förstå hur någon bara kan sluta andas.

Giiiiirl, vi måste prata någon dag. Skypa :)

PUSS!

Karin said...

Beklagar Bella för sorgen.Det är svårt.


Johanna, du får aldrig sluta blogga eller sätta in bilder...tror många läser men inte kommentera. Om du sätter in en sån mätare,som visar vilka som besökt din sida, så ser du säkert det.
Sofia är så himla söt och hon växer snart ikapp dig.
Pussokram

Jos said...

Jag läser! Har ju länkat från min blogg så jag ser där så fort du uppdaterar och då går jag in och läser med en gång! :)

Ibland är jag dålig på att kommentera, förlååååt... vet själv hur tråkigt det är när ingen kommenterar.

Men skriv, skriv, skriv, tycker alltid det är så roligt att läsa! :D Man får vara med lite i ditt liv, bra för mig så jag får hålla mig uppdaterad när vi inte hörs så ofta :)

Puuuuuuuuuss!

Ljung said...

Jag följer din blogg!!!!
Kikar in VARJE DAG utifall du skrivit, trots att jag ju får meddelande via mailet när du GJORT det!!!
Du får INTE sluta blogga!!!!!

och du... jisses så stor Sofia blivit nu!!! Som sagt, snart växer hon ikapp dig... eller Sarah i alla fall !!! hehe

Stockholmskramar från mig o Affe!!

En mamma mitt i vardagen. said...

Meh! Jag kikar in varje gång ja e inne på datorn! Kommenterar inte alltid...tyvärr! men ja läser :D

Sluta INTE!

Puss

Botchow said...

Tack att ni laser :-) jag vet ju egentligen att ni laser, vet att jag tjatar om kommentarer, man vill ju ha lite feedback hihi. Nu fick jag ju kommentarer iaf ;-)

Bella, lessen att höra om din morfar...ledsamt...

kram pa er!

Ljung said...

Kan bara svara för mig själv... men jag blir ju istället orolig att DU ska tycka att det är jobbigt med kommentarer från en moster hela tiden... läser mest i tystnad. hehe