Recent Posts

Friday, May 28, 2010

Filmer!

Här kommer lite underhållning från när jag var hemma i September förra året. 

Vi brukade vara Backstreet boys fans. (Frida och Emma är det fortfarande = P)


Vi var nog äldst på den festen. Men vi betedde oss yngst haha

 

Mamma gjorde en slideshow till mej och David. Digga hennes Engelska. Jag dör av garv.



Jag och Camilla kommer på dansen till sången vi gjorde til Helena och Hans bröllop.






5 cute comments:

Ljung said...

haha... roliga filmer!!!
Förresten, vem sjutton är det som sitter så oberörd bakom dig o Camilla när ni tränar sången? haha... Bara DET är ju lustigt också!!!

Och du... kunde inte låta bli att gå in på youtube - i vanlig ordning - och få mig ett gott skratt av filmerna på dig och sarah när ni sjunger ostsången osv!!
Är man trött, ledsen, förbannad eller sur, så låter DOM filmerna bot på det!!!!

Ett ord... UNDERBART!!

Botchow said...

Det ar ju LAsse liten, Millans pappa. Visst ar det komiskt att han sitter helt oberord, men han ar hardad. Han ar van :-)

Visst ar mina och saris sanger de basta?

En mamma mitt i vardagen. said...

Åhh nu sitter ja här och har ett leende som värker ända upp till öronen! samtidigt värker det i hjärtat, jag vill göra om de igen, den känslan när ni sjöng den...herregud säger ja bara, ÄLSKAD var det man kände sig! Tårarna är inte långt borta heller och avundsjukan gnager, vill med vara med och ha så roligt med er! Jag säger det igen, jag vill ha den inspelad, har du inte de? Ingen som filmade på bröllopet? Och sen vill jag ha det kortet på er som Mian tog!! Vem har de??? PUSS

Unknown said...

Åh, det var så kul! Jag har den inspelad från bröllopet Helena, kolla bland korten du fick från mig, den ligger där. Jag har kortet som Mia tog också, tror att du fick med det bland bröllopsbilderna också. Kramkram

Botchow said...

Ahh, jag kan tanka mej det! Du ar alskad ocksa :-) Vilket kort som Mia tog? Och vem ar Mia? :-)
Jag har ju filmen fran filmcameran... far ta tag i det nagon dag!!
Puss pa er!