Recent Posts

Tuesday, October 13, 2009

Vad mer hände egentligen

Ja, vad mer hände innan vi pös iväg? Antar att ni verkligen dör för att veta!


Jo, Vi blev bjudna på Stefans 30 års partaj.

Blake och Nathalie kom och såg ut som Jesus själv.


Hjärtat var tydligen kul att posa vid.

Jag och David dansade tryckare till våran låt.
Sedan tog vi kort med Blakes syrra och hennes brittiska kille.


Sedan tog vi även kort med hans andra syster och Nathalie.
Portland männskorna kom ner å hälsade på å bjöd på BBQ.


David lånade min rosa mobil och såg gay ut.

Jag som hade saknat min Emmelie!


Vi körde över Golden gate bron på kvällningen.


David var chaffis.
Vi firade min 26års dag på vår grekiska restaurang med våra inneboende gäster från Frankrike.

Där har vi oss ja.
Vi blev mätta.
Hemma så åt vi bakelser.

Och jag blåster ut ljus.
På helgen anornade jag BBQ födelsedags fest.

Stephanie och hennes ursöta pojk kom. Och så Bellis såklart.
Här tog vi lite fina kort på mej och prinsen.



David spelade fotboll.

Och vi tog roliga kort.

Sedan tog vi ett fint också.

David tyckte inte om röken.

Sedan kom Carolina och David med tårtorna.

Det var trevligt.

Jag var missöjd över något.

Sedan gick vi ut i Gay-Castro. David ser lite mörbultad ut. Vad hände på toan egentligen ;-)

Jag och Bella posade.

Pascal tog kort på mej till sin film.

Och det var det!!! Det pissregnar fortfarande ute och jag känner mej sjuk och illamående. Uscha.

Kissies ::: Botchow.


2 cute comments:

Karin said...

Är du sjuk?? *orolig* vad är det då?
Gud vad fin den sista bilden är på dig...skitbra!

En mamma mitt i vardagen. said...

En fråga: Va e de för snygging på de sista kortet?!?!?!? ;) puss