Recent Posts

Wednesday, October 21, 2009

Chokläde johannis


Jaha

Så var man brunett igen. Choklad brutta. Bajs brud eller vad man nu vill kalla det.


Vet inte om jag e så nöjd faktikst. Jag kanner mej blek, pösig och allmänt deprimerande i denna hårfärgen. Kände mej mer glad och Californisk i mina blonda slingor (Som jag förövrigt alltid fick snälla kommentarer över)

Ja sicka problem man har.

Ikväll vankas det mingel på starlight room med min fina singel-Bella!
Måste ligga i och hitta hennes dröm prins så hon kan stanna här med mej.

Måste säga att jag är glad att jag inte är där längre. Jag är glad och lättad att jag har mitt att komma hem till på kvällen och natten. När jag var singel kunde jag knappt tänka mej in att ha ett förhållande. Jag tyckte det var sååå kul att jämt och ständigt gå till samma klubbar. Dansa till samma låtar. Träffa nya människor och presentera mej om och om igen.

Nu kan jag nog inte leva utan. Ett förhållande alltså. Jag kan inte leva utan David.

Men ikväll ska vi ha kul Bellis!
Kissies ::: Botchow

1 cute comments:

Karin said...

måste du se så bedrövad ut...ett leende hade inte skadat Ser ju inte hur det ser ut...bilden är så mörk.
Det är säkert jättefint, men jag gillade dina slingor med. Pusspårej/