Recent Posts

Tuesday, October 13, 2009

För vi var ju å campade...

Jag vet att jag just nu suger på att uppdatera bloggen. Men jag har en bra anledning! Sverige har ju haft fin besök av Le Merrersarna! Eller ja, mestadels bara en av dom- moi! David har ju tyvärr inte så mkt semester, och den tillbringade han mestadels nere i landet av ost å vin å baguetter.

Detta inlägg är ifrån augusti.
Jag å Gubben (fy sjuttsingen va bonnigt å fult de lät) åkte och Campade vid Russian River typ 1 timme norr. Jättehärligt, mysigt och kul!

Fan, de fanns en tid när en hatade allt med naturen att göra. Men nu har en allt växt opp.
Naturen is da shit! (bortsett från spindlar då. Dom kan utrotas för min del)


Jag plaskade i vattnet.
David tyckte vattnet va äckligt å söp istället.

Där sitter ju han.

Våran campingplats va mysig.


Det vankades korv.

Och massa mys å tjöt.
Nej vi köper in Frenchs senap pga namnet.


Här har jag 2 huvuden.
Sedan kämpade vi ett jävla tag med att få ett bra sådant här kort.

Det är mysigt att campa.

Fluffen packar ihop efter natten.


vi besökte Guerneville, en mysig lite western stad.

Och sen bar det hemåt.


1 cute comments:

Karin said...

vad myspysigt...inga besök av björnar då?! Pussokram/