Recent Posts

Thursday, September 10, 2009

Sarah's here ::: Week 4 :::

Äntligen kommer sista veckan med Saris. Ap skönt att få bli av med dessa kort.
Nu har vi bara alla sjuttielva filmer vi gjort.

Måndag 13 Juli

Vi gör våra naglar fina.


Vi visar våra fräsha fötter

Vi har en sista pool dag.
vi åt middag på cheesecake factory
Och tog kort på utsikten vid cheesecake factory.
vi tog kort på mej med.

Tisdag 14 Juli

Vi åt frukost på chestnut street.


Vi tog en båt tur i bayen och galna måsar förföljde oss.

De var läskiga.


Saris tyckte utsikten va fin.

Hon var excited.
Jag frös och tog på mej leggings utanpå.

Saris var allmänt ful
Jäkligt ful.
Det var spännande att åka under bron

Det kom ett fartyg som såg ut att åka in i bron.

Men det var bara en synvilla. Här är vi igen.

Vi åt lunch på La boulange i Little Italy.

Jag var nöjd och gav ett falsk leende.

vi letade vår rulle papper i China town.

vi hittade inga vår rulle papper så jag fick expremintera med ris papper.


Jag var uppenbarligen väldigt nöjd med vad jag åstadkom.

Kanske lite för nöjd.

Saris diggade maten.

Chicken korma från scratch.


Vi kom på ett roligt sätt att ta kort.

Genom en hushållspapper rulle
Vi garvade så vi kissade ner oss.
för att vi var sa satans fula
Mån johannis

Onsdag 15 Juli

Jag var på jobb intervju på dagen och fick jobbet.
Vi firade jobbet och sista måltiden med Saris med Davids crepes.
David var utslagen.
Jag var brun.

THATS IT!

Vi är klara. 5 veckor med Saris.
Den roligaste sommaren på länge!

MISS UUUU!!

Kissies // Boo






5 cute comments:

Ljung said...

haha... garvade åt korten genom en hushållsrulle!!! Hur sjutton kommer man på DEN iden????? Det skulle ju behövas dig eller Sarah för det, för ingen annan funkar så!! hahaha

Idag är det 5 år sen jag och Affe gifte oss, och han har köpt en weekend resa till London med musikalen 'we will rock you' som pricken över i'et!

SKITKUL!! Ses snart hoppas jag!

kram kram

sarah said...

Tihi :-) Det tricket gjorde jag på filmskolan för längesen!Så att det ska se ut som ett kikhål i en dörr!

Aaw, sakna dig! Vill vara där igen!

Karin said...

...är det inte lättare att photoshoppa sån bild...lätt som en plätt:)

sarah said...

:-) men inte lika töntigt kul..hehe.På foton e det ju såklart enklare och snyggare att göra det. Men d går ju inte att photoshoppa film

Botchow said...

mamma du a din sablans photoshopping! :-D