Recent Posts

Thursday, September 10, 2009

How the hell should i know, BITCH?!?!


För två dagar sedan hände något konstigt.
Det var så konstigt, att det gjorde mej rent av chockad.
Jag var ute på en jogging tur i Presidios vakra grön område.
Jag tänker lite för mej själv att detta ör ju ett ¨perfekt¨ tillfälle för någon att kidnappa mej.
Det var dimmigt, täta träd och lite små skumt.

Men jag skuttar vidare och joggar sakta upp for en liten backe.
En kvinna går framfor mej, med hörlurar.
Det går sakta uppåt backen, men jag joggar lungt förbi henne på trotoaren.
Då hoppar hon till och blir uppenbarligt rädd när jag joggar in i hennes synfält.

Jag joggar vidare och vänder mej om för att snällt säga
¨sorry, didnt mean to startle you¨
Men innan jag hinner yttra dessa vänliga ord börjar hon skälla, gapa och skrika
¨you idiot!!!! You scared me!!! You have to say something when you pass someone by!!! You IDIOT!!!! I have a bad balance and I could have fallen over YOU IDIOT!!¨

Chockad av detta elaka yttrande, och totalt galna kvinna skriker jag tillbaka.
¨well how the hell should I know BITCH?!?!?!
¨YOU IDIOT¨
¨FUCK YOU BITCH!!!¨
¨...I could have fallen over YOU IDIOT¨
¨FUCK YOU BITCH¨
¨...YOU HAVE TO SAY SOMETHIIIIIIIING!!!¨ screaming
¨FUUUUUUCK YOOOOOOOOOOOOU¨

Sedan fortsatte hon gapa och skrika och ha sej och göra sej till allmänt åtlöje.
Och jag fortsatte att skrika ¨Fuck you¨
Tillslut hörde jag inte ens vad hon sa längre. Men jag joggade vidare och istället för att utbrista fuck you tog jag till fingret. Varenda gång jag hörde tanten skrika något joggade jag med händerna bakom ryggen och gav henne fingret i olika ¨vinklar¨
Jag förvånade mej själv genom att till och med ge henne fingret under benet.
Jag skuttade omrking där och gjorde min lilla ¨Fuck you dans¨

Hon fortsatte gapa och skrika långt efter jag försvunit från hennes syn.

Ja. Sicka människor det sannerligen finns. Det e la faan ingen människa som behöver säga ursäkta när man lungt joggar förbi någon. Fan inte mitt fel att hon blir rädd. Nä...hon måste vart en rymling från mental sjukhuset. Minsann.

3 cute comments:

Ljung said...

haha... ja, vad säger man????

Karin said...

säger bara...Vilken syn.
Du får ha en liten ringklocka när du springer förbi folk, helt enkelt, haha..:)Men hon hade kanske blivit rädd för den med.
Nästa gång du ser henne...ta en omväg.
Förresten, bara för du skriver så mycket på engelska i texten, går den inte att översätta, till engelska.

sarah said...

Alltså, jag garva så jag nästan kissa på mig när jag läste det här...jag garvar fortfarande...!!Va sjukt!Och jag kan mentalt se framför mig din lilla fuck you dans :-) Till och med ditt move under benet!!