Recent Posts

Tuesday, September 1, 2009

My beautiful Dell


Today the mailman came with an early birthday present for me- my green Dell Lap top that i will bring with me to a cafe and just have a coffee and do stuff on :-)

Yay.

(P.S, Mickis, i know you are a devoted hysterical maniac fan of Apple and might be disapointed that its not an Macbook, but hey, I'm not a Mac gal! The fact is, I hate Macbooks. Tss)


6 cute comments:

Gabi said...

SNYGG!

ÄLSKAR DEN, vilken lyx. Ser hur ni matchar ihop, urläckra.

Sååå, ser fram emot att möta den nya familjemedlemmen nästa vecka!

Kommer på Måndag! Party party party på Lördag, men jag ser dig innan också!

PUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Botchow said...

what!! Pa mandag redan?! Oh my!! Fasen va kul!! Ja vi far traffas nasta vecka! Puss!!

Karin said...

wooow, vilken läcker. vad kul. Nu måste du ju gå på cafe´, och beställa en croisant och en caffe latte...och sitta där och se lagom continental ut med din laptop:-) Puss

Karin said...

haha...vad fräckt...jag tryckte på översätt...och så kom det på svenska. Finns det en sån gadget...den vill jag med ha!

Botchow said...

ja vet!!! Funderar pa att borja skriva pa Svenska igen bara for detta. JAg har ju fler lasare pa svenska, + att jag tycker jag skriver roligare pa svenska :-D

Karin said...

...jag har den med nu:-)