Recent Posts

Sunday, December 29, 2013

Ett år sen redan ju

GUUD vad tiden GÅÅÅR!
Ett år sen nu vi kom hem ifrån Puerto Rico, och jag hämtade min  Saris vid flygplatsen. Galet! Önskar så himla mycket att hon bodde i L.A... det var en trygghet på något sätt att ha henne därnere! Kom tillbakaaaaa!!

Det är typ inte ens någon som vet nånting om våran Puerto rico resa förresten. Jag har inte lagt ut några bilder eller skrivit nånting, så jag bestämde mej därför idag, för att ta tag i bilderna från Puerto Rico.
Bläää...så många bilder, och det är inte alls like roligt att greja med bilderna när man gör det för sej själv. Eller, på ett sätt är det  det, för jag kan redigera dom lite hur jag vill utan att tänka "Men, kommer kunden gilla detta". Jag kan gå ganska långt i min kreativitet, och det passar inte alltid alla, därför, i mitt företag så har jag såklart min stil, men lite mer subtle, vad det nu heter på svenska.

Iallafall, Puerto Rico var det. Jag får väl sätta mej och skriva ner lite vad som hände dag för dag, jag glömmer ju allt så fort nuförtiden så måste bli bättre att skriva ner! Det är ju dom här grejerna man vill minnas när man sitter där gammel och gaggig.

Här kommer några smakisar







1 cute comments:

mamy said...

Åh, vilka underbara bilder. Kul att minnas! Puss