Recent Posts

Monday, December 9, 2013

Christmas party at The Heritage

I fredags hade vi lunch julfest på jobbet. Det bjöds på mat, vin och lotteri och underhållning från anställda. Det var skoj!
När man är på the heritage tycker jag ända att julstämningen infinner sej. Det är mysigt där, och det är dekorerat inför jul nu och allt. Saknas bara stora flingor utanför fönstret som faller fint på marken.
Jag känner mej typ besatt av snö nu. Saknar det verkligen. Tänker på det typ varje dag hur jag vill ha snö haha. Men just nu har vi en kall vecka! Ovanligt kallt! Det har vart frost och typ -1 och -2 här på nätterna och i Torsdags på min fotografering i parken var det frost och is på gräset!! Jag blev så glad haha. Det känns mkt mer som jul och julstämning när det är kallt. Och det bästa är att det är soligt också :) Önskar att det snöade här i San Francisco, gud vad mysigt det hade varit här då!

Leve snön!!
Mysiga granen i en sal

Lotteri priserna - jag vann bodylotion :)

Mat!
En av mina reception kollegor, Thura.
Underhållning

3 cute comments:

Anonymous said...

"Saknas bara stora flingor utanför fönstret som faller fint på marken."
Du, försök med stora as-flingor som flyger runt som en jävla tornado och ger ett ordentligt kok stryk i fejset så man är alldeles frusen och svullen med mascara på ställen det aldrig var ämnat att ha mascara...
//Antisnö-Saris

mamy said...

haha..skrattar åt saris kommentar!!!..haha! Första gången jag ser från ditt jobb..så himla mysigt!!! Det ska bli värme i jul säger dom här...ingen vit jul..hurraa!!!!!...så du får ha låtsas snö istället..det är bättre..lovar dig!!!!! kramis från antisnö mamman

Botchow said...

Men Antisnö peeps! Inse nu att en vit jul är mysigare än en grå jul!
-BOTS johannis (Bring On The Snow)