Recent Posts

Sunday, October 7, 2012

Love!

Åhh vad jag älskar honom!! 
I tisdags var det dags att träffa Scout igen. Jag kom innan Kathy och hon sa till mej att jag kunde ta honom ut och börja tacka, (Vetefan vad det heter på svenska haha) men jag vågade inte. Kände att jag var tvungen att öva att sätta på the rope halter på rätt sätt, och tur var det för när hon kom och jag skulle sätta på det gjorde jag fel haha. Men tills nästa gång vet jag nog!
Sedan var gjorde vi groundwork igen. Han är så duktig och snäll. Sedan fick jag öva ridandes honom också. Lära mej att backa och få honom att endast flytta baken och gå runt på det sättet. Känner mej så hemma!
Det är även en ny svensk tjej som börjat boarda sin häst där! Hermine från Skåne! Också gift här. Hon verkade vara i min ålder och rider på Tisdagar, så nästa Tisdag ska vi nog rida ut tillsammans! Så roligt att en svensk tjej har sin häst däruppe. Av alla nationaliteter, och av alla rancher! Svenskar är bannemej överallt! :)

Avslutade denna härliga dag med att slappa vid poolen
 
 
 
 
 
 

1 cute comments:

Anonymous said...

aww...så himla kul!! wow!/mams