Recent Posts

Sunday, October 14, 2012

Kärleksfilm

Rensar datan och hittade en liten söt film jag gjorde till David inför vårat 5 års jubileum förra året! Totalt glömt bort den! Meningen vart att jag skulle gjort en slideshow för alla 5 åren vi vart tillsammans, men bara första året blev 9 minuter lång så jag slutade där haha. Får göra de andra åren en annan gång! Så jävla många kort juuuu.
Så detta är videos och kort från år 1, och låtarna är "våra låtar" som påminner om vår första romantiska tid tillsammans.
PS: Älskar sista snutten på bussen. Moget :D

Glöm in att göra bilden större och ändra kvaliteen till 1080P om det inte laggar för mycket.

4 cute comments:

Ljung said...

Åh vad ni är söta!!! Kan inte låta bli att få en liten tår i ögat - för som vanligt så är man ju såååå blödig!! Kram på er! //Moster L

Botchow said...

Tack fina moster :-)

Anonymous said...

Åååhh..får en tår i ögat jag med och Daniel säger att den är cheeeezy!! Kommer ihåg alla känslor jag hade för dessa betyder så mycket för mig med. Jag kände ju inte David då och försökte se på bilderna hur han var! Underbar video. Ni är så ur söta ihop..awwww!!

Bella said...

Oooo vilken fin film!

Bästa presenten man kan ge :)

Saknar er <3