Recent Posts

Saturday, October 6, 2012

Autumn...

Ljuvliga Oktober. Varmt och gött. Dim fritt. Vackra färger på träden...
Oktober är i min åsikt den bästa månaden på året. När jag bodde i Sverige var Oktober och November mina hatmånader. Fanns absolut inget jag gillade med dom. Nu har de gått till topp.
Regn chanserna kommer inte förrns mitten av November, så hösten är varm och fin och solig, med fallande löv. Vissa dagar blir det riktigt krispigt i luften, man har boots , kappa och scarf på sej och man känner att man går emot "The Holidays". Halloween, Thanksgiving och sedan julen. Love it!!

Obs, ser riktigt kyligt ut på höst bilderna..pga alla löven associerar man ju det till kyla, men detta är alltså samma dag det var 37 grader och jag låg och dog av värmeslag vid poolen. Knasigt!
 
 
 
 
 
 
 
Apvarmt i Marin county
 
Ovanligt varm och totalt vindstilla i SF. Klänning here I come :)
 
 

1 cute comments:

Anonymous said...

Höstem måtte väl vara himmelriken för en fotograf!Tänk på mina stock bilder när du fotar och lagga över allt på usb minnet!!/puss