Recent Posts

Thursday, April 12, 2012

Men sorry

Lessen  att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag men jag har vart busy bee förra veckan!
Jag jobbade på alla mina olika jobb, Tisdags var det i Julies kontor, Onsdags nyfödd fotografering, Torsdags Greta time och Fredags på The Heritage, mitt receptionist jobb, även i Lördags jobbade jag, då med Kate på ett bröllop!
Sedan på 2 dagar har jag fått två nya fotojobb, en barnfotografering och en förlovnings fotografering, båda nu i April. Då kommer jag sammanlagt haft 3 egna fotojobb i April månad. Yay Mee! Im on FIRE!!!

7 cute comments:

Karin said...
This comment has been removed by the author.
Karin said...
This comment has been removed by the author.
Karin said...

Yayy..you are in buisness..Stort grattis, så himla kul. Låt bollen rulla!! /puss

Ljung said...

Vi tror på dig!!!

Ljung said...

Vi tror på dig!!!

Ljung said...

Vi tror på dig!!!

Jos said...

Duktiga du! Hoppas det fortsätter strömma in lite mer fotojobb! :)

Och vilken fiiin bild på dig!

PUSS