Recent Posts

Tuesday, March 6, 2012

Skulle du älska mej om....


...Jag hade grisnäsa?

När jag var liten, och min mamma brukade natta mej, så hade jag en "obsessive" period när jag var tvungen att fråga mamma om hon skulle älska mej om jag såg ut på ett visst sätt, eller var en sak.
Typ, "skulle du älska mej om jag bara hade ett öga" "Skulle du älska mej om jag var en lampa." "Skulle du älska mej om jag var ett streck." "Skulle du älska mej om jag var en banan.". Så höll det på länge, fråga efter fråga. Stackars mamsen.
Jag var även tvungen att sova med varenda jävla gosedjur "vaktandes" och kolla på mitten av ett streck i taket annars skulle jag vakna upp och vara skelögd.
Är det bara jag som var så konstig?

On the other hand... Jag kan skryta med att min näsa är extremt flexibel. Och, jag kan se rätt så...[med risk att använda politiskt inkorrekt utryck] r*tarded ut.




1 cute comments:

Karin said...

haha...vilka minnen!!