Recent Posts

Tuesday, June 1, 2010

Palatset.


Det var öppet hus idag, i DETTA huset som är till salu härom krokarna.
$12.800.000 - 11 Miljoner kronor.
Kvinnan som hade öppet huset stirrade på mej som om jag vore en lus när jag kom in. Jag var den enda där. Jag vandrade omkring i det gigantiska huset  med 7 sovrum, 8 badrum, 4 våningar, biosalong, vinkällare, spelrum och drömde mej bort lite. Gick nästan vilse på köpet.
När jag gick ut avslutade jag med att säga "Well, obviously I cant afford this. Maybe one day though."

Dröm vidare Johannis. Dröm.

3 cute comments:

Karin said...

jag kan ta anställning som städerska, tills jag hittar min amerikanska miljonär...för lätt som en plätt, hostar du väl upp $12,800,000...ta några fotosessioner så är det fixat/puss

Ljung said...

Åhhhh, vill ha!!!!
Vilket palats... ett sånt som nog vi alla drömmer om!

Håller med ovanstående talare (aka din mamma) Börja jobba som fotograf nån gång så är det fixat!!!

kram

sarah said...

Hehe, jag var med om samma sak när jag gick på en visning på en stor våning....det är som att det står fattiglapp i pannan....