Recent Posts

Monday, June 14, 2010

mötet..

Så hära glad blir man när man träffar sin lilla mommo för första gången på 10 månader!! Lycka!!

5 cute comments:

Anonymous said...

Åhhh.....blir alldeles tårögd jag med! Vad glad jag blir för er skull! :-) Kramis Milli

Jos said...

Fick tårar i ögonen här ju! Fiiina :) Puss

Botchow said...

hahaha...alla borjar grata av denna videon... kommer inte kunna kolla pa den sen efter mommo akt hem :(

Anonymous said...

Även jag fällde två tårar när jag såg detta ! Har du pratat med min systeryster på sistone? Fick lite nyheter idag =) Vi lär komma till jul =) då kommer jag förbi er i samma veva =)

Kram Frida

Botchow said...

Fridus, yes jag har pratat me Rosin. Hon ringde mej själv och berätta (för en gångs skull heheh) Tänk attt du ska bli moster till en liten pojke!
ja, visst e denna videon sorglig. Min fina mommo!

Kram på dej gumman! Och vi får hoppas du kommer när vi är här då, vi åker ju till svedala i jul!!