Recent Posts

Tuesday, June 1, 2010

Besök besök besök


Wow. Jag är så glad! Det kommer besök efter besök hära! 
Min gamle Au Pair polare Marie kommer i veckan, Fina Klara som spenderat vintern-våren i Canada komemr hit nästa vecka, Släkting packet (Moster, hennes make, hans son och min fina momo) kommer nästa vecka. Själsfränden Fridus kommer hit i Augusti, Bella Bella kommer kanske hit i Augusti också, och nu får jag reda på att kusins f.d pojkväns syrra Jennifer kommer hit idag.

Detta kommer bli en braaaaa sommar.

Me love besök

Den dagen min fina mama kommer hit kommer bli den bästa dagen dock. 
Snart Mamsa, snart!

4 cute comments:

Bella said...

Oo jag måste komma. Kanske september med Alex! Vet u var jag var idag, nyss? ... Kungälv! Lite mer åt Stenungsund. Tog röd express ut. Jobbinterjuv som pers. assistent.

Trevligt med alla besök då! Stoltsera riktigt och svär som en amerikan så känner de sig riktigt kulturella ;)

Karin said...

Så jätteglad för din skull johanna, att du får så många besök. Bäst hade varit om du kommit hem, och upplevt sommaren här..men som tröst får du besök istället.
Håll alla tummar att fru fortuna öser pengar över mig, så jag med kan göra ett besök.
men ett dilemma finns...när ska du ha tid med att skypa tro..:-D ?!

Klara said...

Ja snart johannis kommer jag. LÄNGTAR!!
Det blir kareoke torsdag hoppas jag!!!! :D

sarah said...

Klart Karin ska komma!!:-) Snart så!!