Recent Posts

Monday, February 23, 2015

Nya Vyer

En vanligt söndag i Februari. Då hade vi en fantastik dag! Vi började med brunch på ett ställe i Cavallo Point, det var jättemysigt inomhus, sedan förflyttade vi oss till deras veranda och satt i gungstolarna och läste i nån timme (Hej Pensionärer haha) Men det var verkligen jätteskönt och avslappnande och sitta där och halvsova och låta solen steka en i ansiktet och framkalla rynkor. Men hey, Vitamin D är bra.

Efter slappat ett par timmar var det dags att dra upp tempot. Jag drog till med hiking igen, till Davids förtjusning. Till våran förskräckelse råkade jag ta just den hiken som gick till toppen av det högsta berget just där (Hur faan ska jag kunna veta detta, kartan visade inte hur brant den var!) Men det visade sej att när vi kom upp på toppen var det värt det. En fantastiskt (makaber hihi) utsikt med helt nya vyer av bron och San Francisco vi aldrig sett förut. T.om David var lamslagen av utsikten och nöjd. Totalt värt det.
Visst, jag erkänner att kanske borde tagit riktiga gym kläder på oss istället för jeans och "fin tröja" så jag slapp svettas ihjäl. Men nästa gång ska jag vara mer beredd på att hiken kan vara tuffare än man tror. Alltid Redo.



3 cute comments:

Ljung said...

längtar efter sommar när jag ser dina bilder ju!!!

Botchow said...

Den kommer snart moster, håll ut!

Anonymous said...

alla dina bilder blir så bra, fantastiska bilder..så vackra..och vilken underbar utsikt!!!!