Recent Posts

Thursday, February 6, 2014

CreativeLive

Om ni inte vet vad CreativeLive är för något borde ni kolla upp det. Där håller de gratis live klasser. Mycket kreativa, som fotografi, Photoshop, men även om hälsa, musik och företag, typ hur man tjänar pengar osv.

Just nu har det börjat en fotografi klass med en bröllopsfotograf som varar i 30 dagar! Den är som sagt gratis, men kruxet är, att om man inte kan se en dag och vill se den "när man har tid" så måste man köpa. Alltså, det kostar bara pengar om man vill ha "anytime access" till den. Men om man kan se den live, är det gratis.

Som tur är, har jag inget dag job jag går till, så jag har typ all tid i världen :)

Hittills har det varit intressant och det ser ut att bli mer intressant. 
Här är trailern till den klassen jag tar nu: 

Och en titt på schemat. Ser fram emot intro to business, pricing, marketing och booking the client. Jag har ju varit med om, och fotat så många bröllop nu så jag vet ju hur det går till på bröllopsdagen, om vilka moments man inte får missa etc. 


1 cute comments:

mamy said...

..den länken har jag redan..hehe:) lycka till..det verkar awesome!!!!