Recent Posts

Tuesday, February 26, 2013

Yogi

Har precis kommit hem från Yoga. Inte vilken Yoga som hellst, utan Bikram "Hot" Yoga.
Den är i ett litet rum i 44 grader varmt. Craaazey. Jag är helt fascinerad över hur mycket jag kan svettas. Jag är, utan att överdriva, helt jävla dyngsur efteråt. 
Det droppar från ansiktet, armarna, benen! Ibland kan jag inte ens få grepp om benen för de är så jävla blöta. För att det är så varmt såklart, med sedan jobbar ju kroppen så otroligt mycket pga att det är så varmt! Man är helt andfådd även fastän man står stilla och gör olika poser. 

Det vart Nathalie som började med det. Hon har gått ner massa i vikt, och provat varenda Yoga studio i SF som kört en deal (Och tro mej, de tär mååånga) 
Jag blev nyfiken och köpte tillsammans med henne en deal för ett 20 klass pass på groupon! Gick första gången för 2 veckor sedan och fick en smärre chock :) 
Idag gick jag själv och var lite mer förberedd, men måste verkligen dricka mer vatten. Efter förra gången vaknade jag mitt i natten med världens migrän och törstig som en kamel. Vilket påminner mej..måste dricka vatten nu!!
Iallafall, det ska bli skoj att se om det ger resultat! 

Haha, på denna länken hittade jag alla poser vi kör. 
Blir lite full i skratt, kan ju säga att jag definitivt inte ser ut sådär haha. Men jag kan faktiskt göra alla, utom denna ----------->

2 cute comments:

Anonymous said...

Vilka jäkla poser johanna. Dett är säkert ureffektivt att gå ner i vikt med och tror du kommer att bli stark med!! Verkar vara höpplösa poser bara, hade inte klarat många!

Anonymous said...

Träna på..och skriv oftare.<3