Recent Posts

Sunday, June 10, 2012

Glasis video!

Hej Hej
Här kommer beslutsångestkvinnan och går steget längre och har laddat upp en liten video hihi. Tog bort de röda, så nu är det upp till dessa två. Måste lämna tillbaka dom imorgon. Hjälp. Nu tack.
PS, tack till er som redan "röstat" hihi

3 cute comments:

Karin said...

du ska ta dom som du känner för annars blir det ändå fel.de svartvita är också görsnygga så jag tycker du ska köra på dom.Lite kul med dom med och det är som du säger snyggt att de är lite sneda. Puss

Anonymous said...

hmm.. nu när jag såg filmen så har jag ändrat mig. Nu tycker jag dom svart/vita, för dom är coolare och ser faktiskt dyrare ut än dom första?!! Mer designer-aktig om du förstår vad jag menar.
Som Karin säger, du måste gå efter vad du själv känner också.
Lycka till!!
/moster Lena

Anonymous said...

Det e svårt det där med att bestämma sig, tycker ofta själv likadant. Men jag tycker som din mamma o moster att du själv ska gå efter vad du känner.
Och båda glasögonen är ju snygga! Så vilka du än väljer så kommer du se ut som en babe i dem! :-)
Kram Millan