Recent Posts

Thursday, May 17, 2012

OMFG

Jag har presis gråtit en skvätt till denna låten. Den är ju helt fantastisk, som den flesta musiken i filmer. Men denna var så fantastiskt att jag hejdlöst började snyfta. Kunde inte hjälpas. Gåshud över hela kroppen. Den tog sej ända in i själen.
Jag brukar lyssna på film musik på spotify när jag jobbar framför datorn. Och inte film msuik som "my heart will go on", jag föredrar när det bara är musiken och ingen sjunger. Jag drömmer mej bort till andra världar, jag blir jätteinspirerad! Om folk hade lyssnat mer på sådan här fantasik musik istället för Lady Gaga och annan skit hade säkert världen varit en bättre plats.

Att musik kan ta fram så många känslor... Love IT!!

1 cute comments:

Karin said...

Det ät lustigt..Daniel sa samma till mig häromdagen. han lyssnar med på musik utan sång. Jag gillar ju allt, tycker inte lady gaga är så kass..och älskar ju U" och all sorts musik..men jag älskar även detta- Musiken var underbar..tänk att ösa på denna låten i huset och bara vara omgiven av den..woooow!!!