Recent Posts

Monday, July 11, 2011

OBSESSED

För många kan detta tyckas vara skandalöst. Precis som jag tycker det är skandal om man inte sett Star Wars. Det är liksom en klassiker som man måste se varesej man gillar Sci-fi elelr inte. Det tillhör liksom historien.
Men jag har precis upptäkt... Bampadabaaam- GREYS ANATOMY!

Och my god... jag vill bara spendera hela dagen att kolla!! Men, nån måtta får det vara. För tillfället har jag börjat kolla när David går och lägger sej för han vägrar kolla på "lame show about hospital" haha. Så det blir 2 avsnitt (ibland 3) efter läggedax. Och ett på morran när jag äter frukost.
Jag är i nuläget på avsnitt 9, säsong ett. Jag har en lång tid frammför mej...

Så...där har ni det. Min confession of the day. Jag har presis upptäkt Greys.

3 cute comments:

karin said...

Det var på tiden.Du har många bra avsnitt och säsonger framför dig, du kommer att skratta och att gråta med och åt dom, det kommer helt fantastiska avsnitt där du sitter andlös eller där du storgråtet..lycka till med ditt nya TV- liv, du kommer inte att ångra dig en sekund<3

Anonymous said...

Då kan du vara med på våra Bonde- och Greys-kvällar när du kommer hem:) Kram Frida

Johanna said...

Mamma, jag är säker att ajg kommer gråta och skratta med dom :)
Fridis, Bonden visste jag att du kolla på, men Greys?? Hade inte tagit dej som en Greys tjej!